
Azt kell hogy mondjam, hogy ez a játék több mint egy egyszerű lövöldözős, zombi darabolós horror játék. Már a legelején, ha nem elég eszes az ember el lehet akadni. Egy fajta logikai játék is egyben, hiszen a különböző helyszínekről csak úgy lehet tovább jutni, ha zár kombinációkat fejtünk meg, megkeressük az eldugott holmikat, meglátjuk az összefüggéseket. A dolgunkat (természetesen, mint egy vérbeli horror játékban) megnehezítik a mindenhonnan előjövő szörnyek, akiknek nincsen jobb dolguk, mint ránk támadni. A játék elején még fegyverünk sincs, csak a talált tárgyakkal védhetjük meg magunkat. Ha esetleg azokból is kifogytunk marad a jó öreg ököl harc. Miután leterítettük elég gusztustalan támadóinkat érdemes még megnyomni egyszer az x-et, mert hajlamosak felkelni, de ha egy utorsó csapást mérünkrá, akkor tuti feldobja a pacskert. Vannak nagyon besz@ratós jelenetek, melyeknél erősen koncentrálni kell hogy ne dobjuk el a pspt. Legtöbbször lehet előre tudni hogy valami félelmetes közeleg, mert ilyenkor el kelzd szemcsésedni a kép, meg csíkok jelennek meg. Vannak olyan szörnyek is, amelyek szinte láthatatlanok, csak egy ketrec szerűség van a testükön, és ha fel van kapcsolva az elemlámpánk, akkor láccik az árnyékuk.
Minden új helyhez tartozik egy térkép, amit meg kell keresni. Ha megtaláltuk, akkor az mutatni fogja azokat az ajtókat amiken átmentünk vagy át akartunk menni de nem tudtunk. Ezzel kellően pörgőssé tették a játékot, hiszen így kétszer nem próbálunk bemenni ugyan azon a zárt ajtón. A térkép még jelöli azoknak a tárgyaknak a helyét, amelyekhez össze kell gyűjtenünk dolgokat, és nem mozdíthatóak.

Két világ van a játékban, és a világok között az átjárást a tükrök biztosítják. A karaktert - -akit irányítunk - Trevisnek hívják, aki egy kamionsofőr és az egész dolgot egy kislány miatt csinálja, akit a játék elején meglát és elkezdi követni. Innentől kezdve nincs vissza út.
A játék grafikája kifogástalan. A horror hatás érdekében úgy látjuk az egészet, mintha egy tv-n keresztül néznénk ami gyengén fogja az adást, és amikor veszély fenyeget elkezd csíkozódni a kép és a hang is elkezd zúgni.
Van néhány dolog amit erősen hiányoltam a játékból. Az egyik a multiplayer opció, de ez megbocsájtható, de hogy a játék nehézségi szintjét ne lehessen kiválasztani, az már erős negatívum.
Az alkotók sokban megkönnyítették a dolgunkat azzal, hogy ha valami olyan tárgy van a közelünkben, amivel lehet valamit kezdeni, akkor Trevis erősen elkezdi nézni.
Sajnos a játék nagyrésze elég sötét, ami miatt verőfényes napsütésben nem ajánlatos vele játszani. Kicsit olyan Doom 3-as feelingje van, amikor csak az elemlámpa fényében látunk valamit.

Na pontozzunk:
Grafika: 9/10
Hangok: 7/10
játékélmény: 6/10
UI: Gondolom, aki renszeres olvasója az oldalnak, az észre vette hogy eddig szinte csak jó játékokról írtunk. Ennek több oka is van, de a legnagyobb az az hogy az ember nem szívesen vesz rossz játékot. De meg nyugtatok mindenkit, nemrégen a kezembe került egy játék, ami engem az őrületbe kerget. Szerintem egy borzalom, de mások ezt a játékot istenítik és miatta vesznek PSP-t. Én úgy érzem a következő tesztem erősen meg fogja osztani a közvéleményt.