pspgalery

A PSP nem konzol...életérzés!

Friss topikok

Linkblog

Felhívás!

;)

Reklám

HTML

Burnout Legends

2007.10.24. 19:42 | zsoltoss | 2 komment

Autós játékom még nem volt. Megvettem hát a legolcsóbbat a Burnout Legendst. A játék mostmár platinum, így az ára mégjobban leesett. Mostmár 6449HUF-ért is lehet ilyet kapni...megéri! A platinum borító ilyen:(csak nincs ott alul az a nagy logo)















A tok elég szegényesen van kidolgozva a Wipeout Pyre után...Nincs belül borító, és az a kis "segédlet' is amit adnak hozzá elég gyenge.Az UMD piros rajta egy Burnout Legends természetesen. Betettem elindítottam Király menüje van, lehet menni Karakter módban, Egyszemélyes versenyeken,vagy multiban. A Karakter móddal
lehet természetesen végigvinni a játékot. Rengeteg pálya van, és nem olyan szarok mint elég sok autós játéknál, hogy olyan sötét az összes pálya hogy be.....Ezek a pályák jó világosak, süt a nap öröm rajtuk menni. Rengeteg pálya mellé rengeteg autót is adtak, egészen pontosan 87-et!Igen ennyi autó van a rózsaszín Rovertől
egészen a tűzoltóautóig. De van még F1es autó is.


















Ami még nagyon jól megvan csinálva, az a törés. Törik az autó, roncsolódik, darabokra esik szét! Sajnos mint elég sok autós játékban ittis törés után tökéletes állapotba tér vissza kivéve a Road Rage és a Crash módokban.


















Akkor rátérek a játékmódokra.Lehet sima versenyt menni, lehet időre menni, van Pursuit mód, ami annyit tesz, hogy el kell kapnod egy másik autót.(azaz neki kell ütközni addig amíg szét nem esik.) Road Rage amikor minél több autót kell szétzúznod.Ennek akkor van vége ha a tied is szétesik (de van amikor időre megy) Van Crash mód, ennek lényege, hogy egy forgalmas úton minél nagyobb  balesetet okozz. Erre a Crash módra külön 100db. pálya van! Karakter módban még van néhány pl.Rivals, amikor ketten vagytok és le kell nyomnod, hogy elnyerd a kocsiját.Többre nem emlékszek.


















Ami miatt sokan félnek a játéktól az a grafika. Hát igen mikor én is ránéztem ezekre a képekre azthittem, hogy ilyesmi lesz a játék. Pedig egyáltalán nem. Szerintem nagyon jó grafikája van. Nem az a teljesen tökéletes, szóval ha lepausolod verseny közben akkor az út menit házak pixelesen kicsit !néha!.Viszont a Crash módban tényleg elég alap a grafika.
Mivel ott a kocsi kirepül az útról néha nagyonnagy bugok vannak.  A játékélmény 100%os mindenki szeretni szerintem, mert nagyon jó játék! Még a nitro-t meg kell említenem.Hihetetlen sok nitrot lehet szerezni.(farolás,szembesáv...) A nitro gomb olyan mint a gáz, folyamatosan nyomod...:DHihetetlen sebbesség végig:D
A zene is f@sza bár nem az én stílusom ez az ordibálós feeling dehát ekkora sebességhez jól passzol. Bár a Wipeoutnál jobb volt az a trance-es hangulat:P
Grafika:6/10
Hangok:10/10
Játékélmény:10/10

Címkék: burnout legends

A bejegyzés trackback címe:

https://pspgalery.blog.hu/api/trackback/id/tr52206377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lacc 2007.10.27. 18:15:10

Nekem is a burnout legends a kedven játékom bár az újabbik része a dominator nem tetszett Viszont a Ridge Racerben jobb zenék vannak!

Gabe 2007.10.28. 19:43:38

Én is nagyon szeretem a Burnout-ot. Sőt majdnem ez a kedvenc autós játékom:D (azért nekem a Gran turismo valahogy jobban bejön:P). Én vagyok olyan szerencsés hogy nem csak psp-m van hanem ps 2-őm is, szóval én ezt elég sokat nyúztam tesómmal még régebben ps2-őn és bár valahogy nekem a Legends nem tetszett annyira mint pl. a Burnout 3, de most valalhogy a dominator sztem eszméletlen jó lett( nekem még a ps2-es Burnout 4-nél is élvezetesebb). Na szóval sztem nagyon el lett találva ez a játék.
Egyébként jó az oldal, csak így tovább.
süti beállítások módosítása