pspgalery

A PSP nem konzol...életérzés!

Friss topikok

Linkblog

Felhívás!

;)

Reklám

HTML

Sims 2

2007.10.09. 20:01 | zsoltoss | 3 komment

Biztosan mindenki ismeri a Sims nevű PC-s játékot.
Nekem annyira nem jött be az egyik sem, de ez gondolom senkit sem érdekel....
Ha belegondolunk akkor kicsit érdekes is hogy a Sims hogy kerülne egy "konzolra".
Nos igen mint a játék során kiderült ez egy RPG sims lett:D.
Hogy miért a Sims lesz az első játék amit bemutatok?Mert ez van éppen a PSP-mben:)
Borító:








A játék bolti ára 6500Ft körül mozog.
A borítója nekem sokat ígért első látásra. De nézzünk csak bele...
Berakom az UMD-t és tölt a játék.     Betölt és az első feladatunk, hogy hozzuk létre a SIMS karakterünket. Egész jó grafika, nagy választék, viszont a töltési sebesség elég szánalmas. Lehet hogy "Slim"-en gyorsabban fut de ez a játék nagyon réginek számít azaz sokat tölt:D.
Megvan a karakter hát kezdjük is el a játékot. Kis "intro" ami nekem valamiért laggolt, de azért kivettem, hogy a karakterünk autózik a sivatagban és valahogy(többször megnéztem és nem tudtam kivenni) elrontja az autóját. Ezután a rövid, de felejthető intro után kezdődik a játék.
Természetesen ittis tölt vagy fél órát. Egy szerelőműhelyben vagyunk. Beszélgethetünk a szerelővel csinálhatunk értelmetlen dolgokat(pl.leülünk a székre..) de ki is mehetünk. Ha körülnézünk akkor van egy szerelőműhely, egy benzinkút, és a szabad tér(ami elég korlátozott) Mivel én sokáig vittem ezt a játékot így kiderült, hogy ez lenne a tutorial "pálya". Ez készít fel a játékra. De szerintem nagyon unalmas.

Elvégre három karakter van rajtunk kívül, akik ugyanazt csinálják éjjel-nappal és tudsz velük dumálni.     Természetesen feladatod van, dumálni kell folyamatosan velük és keresgélni kell. Volt amikor leakadtam vagy fél órára(lehet hogy én vagyok ügyetlen).
    Van például egy olyan "feladat, hogy szerezzünk egy titkot az egyik karaktertől, de ő akkor árulja el ha agyonsmaciztad őt.    Szóval ha az összes titkot meg akarod szerezni akkor le kell smárolnod mindenkit...
Természetesen az épületek között is tölt azért rendesen de ha leülsz egy székre akkor is min. 5mp. mire felfogja, hogy mit is akarsz. Ha nem unnám szét az agyam órákon akkor nem hiszem, hogy sikerült volna túljutni ezen a részen. De sikerült. Kaptam egy házat is, bemegyek gyorsan üres az egész, elkap az építkezős feeling és fél óra múlva sikerül is rájönnöm, hogy ha telefonálsz akkor van "buy mode" is.

Ok vásárolni klassz dolog, de mint az a későbbiekben kiderült a szobánkba nem rakhatunk annyi tárgyat amennyit akarunk. A hálóba raktam 4 tárgyat, raknék egy képet is, de jött a magyarázkodás azaz:"elrontja a Feng-shui" feelinget.....Ez egy kicsit bántott de sebaj:D

Házat nem építhetünk természetesen csak bútorozhatunk meg van "design" mód is amelyben a padlót és a falakat desginolhatjuk meg vele. A grafika elég first gen. de nézzük el neki elvégre az elég régi játék. Ami nagyon zavart a játékban, amiért lehozott az egész, hogy vannak benne kisértetek,ufók és hülyeségek. Nem tudom miért kell kisérteteket bele rakni. De még a házban is van kettő az elején akik rontják a hangulatot.
















Kevés lehetőség van benne szerintem egy korlátozott játék. Van 6 minijáték is, amit nagyon büszkén ki is emelnek mindenhol. Ebből az elsővel találkoztam és elég is volt. Inkább nem is részletezem élményeimet vele kapcsolatban... Hiába van egész sok bútor hogyha alig tudok lerakni nyolcat...

Átmehetünk a szomszédokhoz akik feladatokat adnak nekünk egyik pl. azt hogy csináljak neki hotdog-ot és csináljam meg a kertjét.
Ha beszélünk valakivel akkor valamilyen értelmetlenség jön "hang" értelmében. Ami egész jó viszont a játék közepe felé már igen unalmas.















Lassan be is fejezném, kipróbálni jó de hosszan nem tudok játszani vele.
Értékelés:
Grafika:5/10
Hang:4/10
Élmény:6/10

Címkék: sims 2

A bejegyzés trackback címe:

https://pspgalery.blog.hu/api/trackback/id/tr48191600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sanyo 2007.10.11. 14:01:21

Én alapból nem bírom a sims-et eljátszok vele de egy rpg sims elég szar lehet...

mabeno (rpcjs) · http://www.poenvideok.blog.hu 2007.11.02. 12:02:36

Én a PC-s verziót nagyon szeretem, de az ilyen konzolos utánzatzokat egyáltalán nem.

gabo 2008.08.06. 10:46:15

Nem tudja valaki hogy lehet meg csináni az első pályán azt amikor azt írja ki hogy:Find a Place to Stay
süti beállítások módosítása