pspgalery

A PSP nem konzol...életérzés!

Friss topikok

Linkblog

Felhívás!

;)

Reklám

HTML

Dragon Ball Z - Shin Budokai Another Road

2007.12.08. 16:47 | VyvernJoe | 5 komment

Na szóval, itt vagyok újra, itt vagyok, és írok, lássuk mit dob ki most a terülj-terülj asztalkám:
























A játék valahogy idén nyár elején látott európai boltot úgy igazán belülről., persze hogy sokan várták, hiszen egy már így is (psp-s viszonylatban) tökéletes játék újítása, bővített kiadása, történeti átdolgozása ez az Another Road. Ugyan az a duó csinálta mint az előző részt. Talán épp azért, mert nem sokban különbözik a sima Dragon Ball Shin Budokai-tól, nem is kell a két játékot külön kalap alá venni, megoldható egyszerre.
















Szóval a játékba érkezve Trunks nézelődik a hegyről hogy legelészik a Namek kecske a namek fűből, ha pl ilyenkor várunk, és elkezdünk gépelni, ahogy én tettem, akkor bejön egy nagyon jó kis videó, nekem személy szerint tetszett.

A főmenübe érve 5 játékmód, ugrik fel egyből:
Another road – Sztori mód
Arcade – CPU ütsd-vágd mód
Z Trial –
 - Survival –
Túlélősdi
 - Time Attack – Időre játszogatós
 - Challenge
– Bugyuta feladatok, de ha valaki ezt szereti :)
Network battle
– a játék multiplayer módja szigroúan LAN-ban.
Training
- ugye egyértelmű? :) 
















Az említésre méltóakat méltatom az említésre csak, mert ugye a nevükből adódik hogy nem lehet kihagyni :D Szóval az Another Road:
Ez a mód a játék sztori módja. A történet fejezetekre osztva van benne. 7 fejezet van, a végén őszintén nekem is kicsit megizzadt a kezem, és eléggé kislányos módszerekkel vertem el a bossokat. A sztori folyamán több oldalág is van, attól függően hogy az egyes pályákon hogy sikerült teljesítenünk a kitűzött feladatokat. Van pl. olyan feladat hogy ne hagyjam hogy elpusztítsanak semmilyen falut, vagy ne hagyjak társakat meghalni…
Ami nagyon tetszik a sztori módban, hogy ezek az oldalágak tényleg bejárhatók, és néha az ember vakvágányra siklik, és Game over, de ezeket is megéri bejárni ha az ember kíváncsi a sztorira.


 

Nem akarok semmit lelőni a történetből, de körülbelül Buu visszatérése lesz, meg hogy Trunksék kevernek valamit, az igazság az, hogy régen játszottam végig, most meg lusta voltam elolvasni a szöveget ^^

A storyról még annyit, hogy a csaták közt kis átvezetés ként 3d világban röpködünk és el kell kapni a kiszemelt ürgét, hangosan és artikuláltan inzultálni a nő ági felmenőit, és azok hátsó fertályát, majd ha méltónak tart, akkor elverhetjük :)

 

Na maga a Combat. Elég jó, sőt, nagyon jó. Egy valamit hiányolok, valamivel több interaktivitást vártam személy szerint, gondolok itt arra, ha összelövök valakivel, akkor ne az erősebb nyerjen, hanem aki hamarabb veri véresre a mutatóujját valamelyik gombon. Van a csatában minden. Csata közbeni átalakulás, KI lövések, offenzív, és defenzív lövések, és speciális támadás. A legjobb, majdnem minden karakternek egyedi a defenzív/offenzív/speciális támadása, így van mit tesztelgetni. A harc elég könnyen kitanulható, de hogy az ember mondjuk olyan szintre emelje a tudást, hogy egymás után 3 különböző gombbal tud variálni, nem csak egy gombot tunkolni, kicsit több idő kell.
A játékban relative sok karakter van, szám szerint 23, ha csak az alapot tekintjük, de vannak itt mindenféle transzformációk, tökéletes alakok, fúziók, egyebek. A karakterek szerepelnek a sztori módban, és többnyire ott lehet őket megszerezni is.

Még van egy újítás, egy kártyás boostolgatós rendszer. A sztory módban szerzett kártyákkal kiépíthetünk magunknak egy összetételt. Vannak olyan kártyák amik valamilyen attribútumot adnak, vannak amelyikek a szomszédos lapokat erősítik, stb. Ügyeskedéssel elég szép kis tulajdonságokkal ruházhatjuk fel emberkénket, ami nem csak a sztori módban érvényes, hanem a survival-ban, és egyéb módokban is.

A grafika egyszerűen tökéletes, ennél szebbet csak a Final Fantasyban láttam. Pont eltalálták, eléggé meseszerű, eléggé 3D-s, dinamikus, és szép. A harcterek is jól meg vannak csinálva, bár ismét egy kis interaktualitás hiányzik, pl a sziklához vágott Buu nyugodtan széttörhetné a sziklát, már ha lenne egyáltalán :D

 A játék nem válik olyan hamar unalmassá mint elsőre vártam, mindig tanul valami újat az ember. Hogy lehet 8 másodperc alatt elverni az ellenséget, egyéb finomságok… Ha a sztorin végigvergődünk, még mindig ott van a 2 Time attack modul, ahol különleges kompozíciók ellen küzdhetünk időre. A Challenge módban pedig tényleg profiknak való feladatok is akadnak.





Na akkor Bud(ok)ai fiam, hozd csak az ellenőrződ, lássuk miből élünk:

Grafika:         9/10
Zene:             7/10 *
Játékélmény: 8/10

* (negatívum, hogy néha kicsit uncsi és irritál, pozitívum hogy benne maradt a japán hang, mert az angol az kicsit gyenge)

 Összegzés: Természetesen ez is egy nagyon jó játék, az nem mondhatom hogy a kedvencem, mert mindenre nem mondhatom azt, de az egyik kedvencem, pedig nem is vagyok nagy DBZ fan, aki pedig az, tuti hogy első helyre sorolná saját listáján. Mindenkinek ajánlom :)

Címkék: dragon ball z shin budokai another road

A bejegyzés trackback címe:

https://pspgalery.blog.hu/api/trackback/id/tr74257048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

niki 2008.01.10. 11:59:53

Ez a játék szerintem egy rettenet! Grafikalilag nincs vele nagyobb gond, de rettenetesen egyhanú és drága is:S

VyvernJoe 2008.01.12. 08:52:10

Én is csak a saját véleményem tudom kifejteni, mint te, de azért szerintem fontolandó, hogy egy verekedős játéktól nem várhatjuk el hogy minden nap újat mutasson.

Levi 2008.09.24. 16:41:44

Vazz ti nem néztek rola kommenteket,videókat vagy valamit amiből megállapithatsátok hogy jó-e vagy nem.Ilyen barmokat ennyi pénzt kidobni olyanra ami nem is tetccik.Am meg szerintem nagyon jó játék számomra én az ilyen tekken tipusu jatekokat szeretem!!!az ilyen faszom focit meg ilyesféle szarokat utálom!

Alex 2008.09.27. 16:30:32

Akkor miről is van itt szó? nem értem a bajod.. Nekem is nagyon tetszik, ha megvettem volna, megérte volna a pénzt. ennyi

Vash007 2012.04.19. 22:07:30

a Story módba a legutolsó küldetésbe sehogyse tudok A-nál jobbat kapni rá, ez mitől lehet?
süti beállítások módosítása