pspgalery

A PSP nem konzol...életérzés!

Friss topikok

Linkblog

Felhívás!

;)

Reklám

HTML

Star Wars: Lethal Alliance

2007.11.02. 23:37 | Quiet | 3 komment

Már megint egy újabb Star Wars játék. Szerintem nem túlzok, ha azt mondom: Dunát lehet velük rekeszteni. A játékunk 2006 decemberében jelent meg az UbiSoft fejlesztésében.

Kissé határozatlan vagyok abban, hogy milyenre értékeljem ezt a tesztalanyt... Rengeteg bőrt lehúztak már a StarWars névről. Az egész filmes történetet oda vissza nem is egyszer már "megjátékosították" és majdnem minden fellelhető elektronikus szórakoztató gépezetre kiadtak már játékot ebben a témában. De még mindig lehet rágni a csontot.
A történet amit játszunk időben közvetlen a IV. filmes epizód elé tehető. Karakterünk Rianna Saren, aki nagyon ért az akrobatikus mozdulatokhoz és ezek alkalmazásához harc közben. A történet elején a Jedi Knight-ból megismert Kyle Katarn /thx to Pozor/ és Leila hercegnő az ellenállók képviseletében megbíznak minket a segítésükkel és a Halálcsillag tervrajzainak megszerzésével. Kezdetben meglepődtem azon hogy a kamera forgatását és a karakterünk mozgatását leszámítva összesen 2 gombbal, az X-el és a O-val tudjuk tettekre bírni Riannát(lövés, vetődés). Szerencsére ebbe az állapotba hamar változás állt be, ugyanis találkoztam egy lebegő droiddal, Zeeo-val, akivel közösen dolgozva máris izgalmasabbá vált a játék. Lövöldözős jeleneteknél esetenként a droidba kapaszkodva és vele eggyüt még akrobatikusabb mozdulatokat produkálva a játék "mátrixosan belassul" ezalatt több lövést tudunk leadni az ellenfelekre és persze ettől a játék is hangulatosabb. Máshol a droidon állva vagy csüngve kell átrepülni a zsúfolt városon. Egyébként más nyugisabb részeknél csak ugrálni kell a falakon vagy éppen tiszteletünket tenni a szellőző rendszerekben, hogy átkapcsoljunk pár kapcsolnivalót, persze ezeket is Zeeo segítségével tehetjük. Nem is tudom , hogy hány olyan szerepjáték készült ebben a témában, amiben nem volt fellelhető lézerkard... Ugyanis ebben az esetben karakterünk nem Jedi, így most meg kell elégednük a hétköznapi űrlények különböző fegyvereivel. Amúgy emiatt nem lehet panaszunk, mert a készítők valóban igyekeztek sok különböző fegyvert a kezünkbe adni.

















    Mindezek mellet azt kell mondanom, hogy a játék nem tetszett. Jellemzi az öszecsapott grafika, a csúnya textúrák és az egész nyögvenyelős, nehezen élvezhető. Többször előfordult, hogy egy teremben már minden ellenségnek elláttam a baját, de hosszú percekig nem tudtam továbbjutni, mert volt egy kis kapcsoló, vagy az átláthatatlan textúra miatt nem vettem észre a továbbvezető ajtót. Ezért is tettem le a játékot, mert már a fejem fájt ettől. Másrészről, amikor a droidot odaküldöm egy géphez, hogy kapcsolgasson rajta valamit a kamera követi őt, ez úgy néz ki mint egy videóbejátszás.  Ezután visszakapom a kamerát és azt veszem észre hogy a karakterem jópár lépéssel odébb van és teljesen másfelé néz. Ilyenkor azt sem tudom hol vagyok... elég zavaró.
    Hogy a grafika miért is csúnya, elég csak megnézni a képeket. Nem, sajnos a játékban sem mutatnak szebben. Amikor meg ezt a hústorony testre integrált E.T fejet megláttam nem mondhatnám, hogy nagyon megijedtem.

















A következő képen olyan textúra hibát láthatunk, ami a kelleténél gyakrabban fordult elő a játékban. Ez bizony erős negatívum.

















A zenék és hangok tekintetében nem nagyon van újítás. Tipikus birodalmi zenék csendülnek fel, amik kellemesebbé teszik az élményt, mégis ezzel nemírnak történelmet.
    Végezetül valami bölcset kéne írni. Fanoknak lehet hogy tetszene. Én nem vagyok fan, csak úgy egészségesen tetszenek a filmek, ez a játék nem tetszett. Az a baj az ilyen játékokkal, hogy ha nem írnák rá: StarWars, akkor egy teljesen jellegtelen semmi lenne a kezünk között. Hiába is... csak a nevétől nem lesz élvezhető és játszható egy játék.

Pontok:

Grafika:  4/10

Hangok: 6/10

Játékélmény: 5/10

Címkék: star wars lethal alliance

A bejegyzés trackback címe:

https://pspgalery.blog.hu/api/trackback/id/tr11216634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pozor · http://www.pcstarteam.extra.hu 2007.11.09. 23:01:39

Kyle Katarn? :D Ő a kedvencem! A Jedi Knight főszereplője. Látom a \"bizonyos\" szót használtad. Szóval nem tudod ki. Szóval megírtam, h a JK sorozat nélküle nem is lenne. :P

Quiet 2007.11.10. 09:50:29

Ebben valóban igazad van! LoL. A vicc az, hogy még énis játszottam a jedi knight-al. Igaz nemsokat csakúgy kipróbálás szinten, de most hogy így mondtad eszembejutott... =) Mentségemre legyen mondva, hogy a teszt írásokor nekem már elég késő volt és fejfájás is gyötört XD

Pozor · http://www.pcstarteam.extra.hu 2007.11.16. 19:18:44

Hiszek neked. :P Húú... én is hülye vok. Kétszer írtam h szóval. xD Na szóval akkor nem szóval ismétlek szóval szavat.
süti beállítások módosítása