pspgalery

A PSP nem konzol...életérzés!

Friss topikok

Linkblog

Felhívás!

;)

Reklám

HTML

Kezdet

2007.10.09. 16:48 | zsoltoss | 5 komment

2007.Október 9. A számítógépem szerint 16:39. Nos igen, igaza van. Ez az az időpont amikor elindítottam ezt a blogot. A blogon legfőkébb PSP-s játék tesztek lesznek fennt. Azt még megemlítem, hogy csak eredeti játékot tesztelünk. Hogy miért? Mert a törtjátékok illegálisak, na meg azokból ki van szedve sok minden, mi meg a teljeset teszteljük le. Igen megtehetjük:D. Ha minden igaz akkor én név szerint "Zsoltoss" fogok játékokat tesztelni. De János barátom is hamarosan egy "csodakonzol" birtokába jut, és akkor remélem, hogy két főre emelkedik a tesztelő csapat. Elvégre ahány ember annyi vélemény.

Címkék: amolyan hirfelek

A bejegyzés trackback címe:

https://pspgalery.blog.hu/api/trackback/id/tr18191383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zolee144 2007.11.01. 12:14:59

Gart a bloghoz !!! Bár nem vagyok PSP-s de szeretek ilyeneket olvasni... x) végigolvastam az eddigi teszteket és nagyon tetszett..csak így tovább..

Alex · http://veddki8k.extra.hu 2007.11.02. 16:26:33

Hi!
Kell még egy teszter blogzor? :D
Bár ahogy olvasgatok, kicsit más stílusban írok, de azért fontolandó, mert különben egy sztár vagyok ( xD ) én csinálom a faluban a psp haxos dolgokat.

.Dugó* 2007.11.06. 11:00:05

tudom hogy már így is sokan vagytok de még egy tesztelő nem férhet be ? :) én imádo ma konzolt régen nintendózta m mint állat most a PSP-met mindonhova magmmal viszem otthon meg Wii zek. Van egy 'Pár' :) psps játékom és egy csómóval még nem is játszottam és szivesen letsztelném őket.

zsoltoss 2007.11.06. 15:58:37

Nem azért de egy e-mail címet dobhattál volna:D xD
süti beállítások módosítása