pspgalery

A PSP nem konzol...életérzés!

Friss topikok

Linkblog

Felhívás!

;)

Reklám

HTML

Worms Open Warfare 2

2007.11.03. 21:25 | VyvernJoe | 2 komment

 Sziasztok, Alex vagyok, de mivel regisztrációkor meggyűlt a bajom a rendszerrel, úgyhogy a másik alteregómat is kilőve VyvernJoe néven fogok publikálni. Magamról röviden: Alex vagyok, a legjobb '90 es évjáratú Szegedi gimnazista PSP buherátor, és örülök hogy bekerültem a tagok közé, de térjünk is a trágya :)

Most egy ismert játék PSPs verziójáról fogok írni, ez a
Worms Open Warfare 2

(Team 17, THQ kopirájt, 2007)



 A játék sokaknak ismerős, én is nagyon szeretem, nem is csoda, mert tényleg jó játék :)
A PSP-s verzió első része tavaly márciusban jelent meg. Röviden a Worms 3 volt, kurtított verzióban, kicsit gyengébb fizikával, közel azonos nagyságú játékélménnyel. Nem keveset játszottuk a haverokkal, hot seat módban. Talán ez tetszett nekem annyira benne, jól esett odapörkölni a srácoknak az órák közti szünetekben :D

 A második rész most augusztusban jött ki, ugyanaz a gyártó, fejlesztő, minden, épp csak meg többet sűrítettek az UMD-be.
A játék indításkor egyből felkér hogy csinálj egy profilt, amivel eztán játszani fogsz. Máris sokkal több dolog van amit lehet állítgatni, és ami eddig nem volt, például: bőrszín, sapka, tánc :D


 A main menuben van egy pár mód ami közül lehet választani, Quick Game, Custom Game, Single Player (Puzzle, Campaign, Time Attack, Training), Multiplayer WLAN-on,(gondolom mindegyik játékmód adja magát, név alapján) szóval nem fullad ki a játék vaksi lövöldözésben, vannak itt változatosabb dolgok is ;)


















 A játék a motorjában nem sokat fejlődött az előző részhez képest, és a gépek megint nagyon PROk. Még mindig van hogy fennakadok egy semmiben, vagy a gép a pálya másik oldalából bazookával fejlövést ad :D de mondjuk ezt sem róhatjuk fel negatívumnak.
Az is nagyon tetszik, hogy saját magunk rajzolhatunk zászlót a csapatunknak, és szerkesztővel pályát is csinálhatunk, így ráérős időnkben kiélhetjük a bennünkrekedt kreativitást.


















 A játék pályái témákra vannak osztva, pl.: sarkvidék, háborús terület, kalózos téma.
Szintén nagy pozitívum, hogy már nem csak egy event van a meccs folyamán, amikor hirtelen halál jön, mindenki 1 életre csökken, és feljön a víz. Sok új dolgot vezettek be, például háborús tematikájú pályán 'fog of war' jön, és nem látjuk az életeket, és a neveket, bombázáskor a fejedre pottyantanak egy atomot :) de legalább mozgalmas a világ!










 A játékban hál'istennek bővítették az első részre kurtított fegyver arzenált (számszerint 33 eszköz) , van például mágnes, ami taszít, vagy vonz; van buffalo of lies, egy bika, amit rászabadítasz az istenadtára, és addig megy fejjel neki, amíg atomjaira esik; és a legjobb: SUPER SHEEP RETURNS!
Akár custom game-ben játszunk, akár valami szigorúbb játékmódban, a nyert meccsek végén kapunk némi borravalót, amit a Shop-ban egyedi színekre, sapikra, vagy pályákra válthatunk.

Zene-bona téren, hmm, hát megy valami a háttérben, érdekes mód, úgy találták el, hogy amikor rosszul áll a szénám, és ideges vagyok, akkor valami macskavonyítás megy, és még tovább idegesít, de ha épp 2 embert öltem vízbe, akkor néha én is vele éneklem :)


Pontok:
Grafika: 7/10
Zene: 7/10
Játékélmény: 8/10

Csak ajánlani tudom, bár van hogy én is megunom, de ha nem egyedül van az ember, és csak egy PSP-je van, akkor nehéz jobbat találni :)
(a cikk meg az én kopirájtom alá tartozik, 2007 ;) )

Címkék: worms open warfare 2

A bejegyzés trackback címe:

https://pspgalery.blog.hu/api/trackback/id/tr12217443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Dugó* 2007.11.06. 10:57:26

hali!
hmm nemrossz az oldal sőt!, csak így tovább ! :P
és VyvernJoe te hogy kerültél be? :)

Alex 2007.11.06. 15:41:11

Sztár vagyok, ennyi :D
Igazából csak jeleztem hogy pspvel rendelkező, blogolásra, és játékra hajlandó ember vagyok, és jött az e-mail :)
süti beállítások módosítása