pspgalery

A PSP nem konzol...életérzés!

Friss topikok

Linkblog

Felhívás!

;)

Reklám

HTML

Wipeout pure

2007.10.11. 18:49 | zsoltoss | Szólj hozzá!

Második játék teszt/leírásom a Wipeout pure "kultuszjátékkal" fog foglalkozni. Ez a játék a legelső PSP-s játékok között volt, szerintem remek grafikája van, meg maga a játék is jó.
Mikor megvettem a PSP-met kezembe adtak két játékot, hogy válasszak közülük. Az egyik  ez volt a másik meg valamilyen majmos:D. Természetesen és ezt választottam és nem bántam meg.
Borító:

Meglepett hogy ennél a játéknál mindenre odafigyeltek. Színes kézikönyv, borító belső díszítése stb.... Mint a GTA:VCS-nál. A kézikönyv végén vannak jegyzetoldalak, hogy minek azt nemtudom de vannak:D Azt még elmondom, hogy a játékban van egy Fired Up demo is. A kézikönyv szerint tölthetünk le a játékhoz plussz tartalmat. Ennek utánnajártam és tényleg lehet letölteni pályákat,"gépeket",zenéket és skineket hozzá. Ez tetszett:). Van Single Player mód amelyben lehetőségünk van simán versenyezni, turnézni, időre menni, vagy csak úgy szabadon a pályákon... Emellett van még Zone mód is ami annyit tesz, hogy kiad egy pályán és minél több zónát kell teljesítenünk, amíg fel nem robban a "gépünk". Pályákból összesen én 12-őt számoltam de lehet, hogy több van. Van 5 fajta sebesség fokozat is, a végén már hihetetlen nehéz a játék. Az 576.hu cikk szerint a játék vége már játszhatatlan a nagy sebesség miatt, de szerintem onnan igazi a játék.

A játékban van természetesen multiplayer mód is. Ki is próbáltam a game sharing-es módszert barátommal és jó volt nagyon, viszont sz*rrá aláztam őt szóval inkább nehezebb ellenfelek ellen kell menni. Mikor szervet kerestem sajnálatos módon nem találtam egyet sem, így nem tudom leírni.... A játék azért érdekes mert ugyanazok a pályák vannak sorban és egy idő után már ismerjük a pályákat kívülről és akkora feelingje van, hogy a végső Phantom(leggyorsabb mód) módban már igazi profik vagyunk. Ha valaki végigviszi ezt a játékot, akkor rájön, hogy ez egy nagyon szuper játék. Egy futurisztikus verseny lebegő "repülőgépsiklókkal" fegyverekkel és remek (világos!) pályákkal. Ha fel kéne sorolnom az első három kedven játékomat, ez biztos ott lenne valahol.
A kidolgozásról még megemlítem, hogy a játék "mentésének" nem csak saját háttere van, hanem saját zenéje is. És persze ha a Stat-ot nézzünk akkor még azt is kiírja, hogy hány mp.-e nézzük a statunkat:P

A hangok olyan techno feelingűek, legalábbis szerintem. De nagyon jók nagyon szuper a játék.
Értékelés:
Grafika:10/10
Hang:10/10
Játékélmény:8/10

Címkék: wipeout pure

A bejegyzés trackback címe:

https://pspgalery.blog.hu/api/trackback/id/tr50193637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása