pspgalery

A PSP nem konzol...életérzés!

Friss topikok

Linkblog

Felhívás!

;)

Reklám

HTML

Star Wars:Battlefront 2

2007.10.13. 16:59 | zsoltoss | 3 komment

Elérkeztem a harmadik játéktesztemhez. Elég sokat gondolkoztam, hogy melyik játékról írjak tesztet, de ennél maradtam. Ez az a játék ami nekem nem jött be, de mégis hihetetlen sokat játszottam vele.
Borító:

Mikor eljutottam a főmenüig akkor megfogott az az érzés hogy ezt a játékot lesz****k és minél hamarabb végezni akartak vele. Választhatunk, hogy egyedül akarjuk nyomni, vagy multiba. Ha egyedül toljuk, akkor lehet küldetéssorozatot vinni, ami elég unalmas és rövid(kb 20perc.). És a végén kiírja, hogy hány pontod van.

Van "turné" is ahol egy térképen kell elfoglalni a bolygókat. Itt észrevételeim szerint az ellenség mindeg háromszor erősebb mint te. Akár a lázadókkal, akár a sötét oldallal vagy mindig erősebb az ellenfél. Itt pontokra megy minden, pontokból vehetünk magunknak új fajta katonákat, gépet, vagy bónuszokat(pl.Jedi!). De belegondolva ez az egész is ugyanolyan mint az "Instant action" mód. Itt mi döntünk választhatunk pályát, hogy kikkel lehet lenni...mindent. Kivéve azt az egyet nem lehet megcsinálni, hogy Jedi is legyen a pályán. Csak véletlenszerűen adja be, hogy akarsz-e Jedivel lenni. Két pályát emelek ki, az egyik a Hoth ami jeges pálya és itt lehet gyalog, vagy a levegőben menni egy pályán. A másik az a Mos Elise(remélem így kell leírni) itt az Assault módban csak Jedik vannak.

Mesterséges inteligencia. Ez az a szó ami szerintem elkerülte a játék készítőit. Hihetetlen gyenge ellenfelek vannak. Egy droiddal simán megölöm Darth Vadert. Vagy lehet hogy én tévedek és egy droid tényleg megöl egy Jedit:D.

De a Battlefront sorozatban van "űrcsata" is. A trailerek alapján már csak ezért is megérte volna megvenni a játékot. Nah az igazság az, hogy kemény két pálya van erre a célra. Két pálya! Ahol az egyik a Dart Vader korszakban van a másik meg a korábbiból. Ha ez még nem lenne elég ezt még semmi. Mind a két pálya rettentő unalmas. Egyszerűen bemegyek az ellenség hangárjába, és szétlövöm az ottani gépeket. Nem tudnak megölni az ellenség hangárjában. Jó megtudnak ha kikapcsolom a képernyőt és hagyom, hogy szétlőjenek.(ha meglátnak) Az pedig, hogy bejutva az ellenséges gépre, belülről szét lehet lőni, az egy hazugság! Nincs ilyen! Az irányítás jó, 4 féle van hamar meg lehet szokni. Szerintem egy rendkívül egyszerű játék. A grafika nagyon gyenge inkább az illik rá, hogy first gen. A hangok ismerősek, olyanok mint a filmben. Lehet, hogy kicsit lehordtam ezt a játékot, de akkor is ezzel játszottam öt napon át hihetetlen sokat:)
Grafika:2/10
Hangok:4/10
Játékélmény:8/10

Címkék: star wars battlefront 2

A bejegyzés trackback címe:

https://pspgalery.blog.hu/api/trackback/id/tr19195269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KapiBence 2007.11.01. 11:04:14

Az oldal nagyon jó. A PSP verzióval nem játszottam, de a PC-s verzió meg volt (sajnos csak volt), minden esetre a PC-s verzió nagyon jó lett, a GS 89%-ot adott rá. Egyébként az MI azért béna, mert multiplayer-re lett kiélezve a játék.

zolee144 2007.11.01. 11:29:58

Én X-boxon toltam vele elég sokat és még a mai napig is szoktam vele játszani...szerintem a PSP-s verziót b*szták el....

Geri11 2007.11.01. 14:03:14

PC-n nagyon fasza kis játék. Így elnézve a képeket... hát psp-n anyira nem lehet jó. Ajánlom neked kipróbálásra a PC-s verziót.
süti beállítások módosítása