pspgalery

A PSP nem konzol...életérzés!

Friss topikok

Linkblog

Felhívás!

;)

Reklám

HTML

Jackass the game

2008.01.28. 19:08 | Ace | 9 komment

Üdvözlök mindenkit a pspgalery oldalán.

 Most az egyik legőrültebb játékot szeretném nektek bemutatni, amivel valaha is játszottam. A game a hírhett Mtv-s sorozatból készült, amibe Jonny Knoxville és őrült kaszkadőr csapata ( Steve-O, Dave England, Ryan Dunn,  és még sorolhatnám) csinál hajmeresztő dolgokat. A játék másról sem szól, mint hogy minél jobban összetörjük magunkat, minél jobban hülyét csináljunk magunkból, vagy a többieket küldjük az intenzív osztályra.

Vannak pályák, ahol gusztustalan dolgokat kell csinálnunk, mind például nyers tojást enni, utána kihányni, vagy a szennyvíz csatornába evezni egy gumicsónakkal. Egyébként az egészet, ha az ember nagyon belelendül meg lehet csinálni néhány nap alatt, szóval nem mondható hosszú játéknak. A legkönnyebbnek látszó küldetések a legnehezebbek, gondolok a Party boy táncoltatására, ahol a guitar hero-hoz hasonlóan a gép által kiírt sorrendben kell a gombokat nyomogatni.
A kedvenc küldetéseim azok, amikor egy ház tetejéről kell különböző járművekkel, vagy eszközökkel a többijeket lelökni, vagy egyéb feladatot végrehajtani.
Játék módok a következők:

  - mtv story mode (itt lehet a 7 szint különböző küldetéseit végig vinni)

 - challenge mode ( a story mód végigjátszott küldetései más    feladatokkal)

 - multi player (on line és ad-hoc multi, hogy össze mérhessétek az ökörségeteket)

 - director mode ( itt a lementett visszajátszásokból tudtok egy saját Jackass részt készíteni. Sok szerencsét hozzá )


Az irányítással nincsen baj, kellően nehéz, élvezetes játék. Ajánlom a szadistáknak, mazoistáknak, és Jackess kedvelőknek egyaránt. De akik egyik csoportba sem tartoznak, azok is nyugodtan kipróbálhatják, nem maradnak vissza a fejlődésbe, csupán lesz néhány unalom mentes órájuk. Ez egy kihagyhatatlan játék, amivel mindenkinek játszani kell.
A grafika igényes, a szereplők felismerhetőek. Nagyon jó, hangulatos zenéket tartalmaz, szóval Jackass.

Értékelés:

grafika: 10\8
hangok:10\7
játék élmény: 10\9

Címkék: jackass

A bejegyzés trackback címe:

https://pspgalery.blog.hu/api/trackback/id/tr96315170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FreePePe 2008.02.05. 20:27:34

Üdv! Az lenne a kérdésem, hogy ezt a játékot hol szerezhetném meg? Mert az itthoni nagyobb cégek honlapján nem találtam meg. Válaszotokat előre is kössz.

Ace 2008.02.05. 22:11:51

Szia, hát nem véletlen, hogy ilyen sokára írtam erről a játékról tesztet, hiszen én is sokáig jártam utána, mire sikerült megkaparintanom. Ennek módja, pedig az lett a végén, hogy szóltam nagybátyámnak, aki történetesen Kanadában él, hogy szerezze be nekem, és küldje el postán. 3 hét múlva a feladás után már kézhez is vehettem. Szerintem nem kell mondanom, hogy megérte ennyit várni, mert hihetetlen jó játék. XD

FreePePe 2008.02.07. 16:49:02

Aha értem. Kár érte:( Remélem itthon is kapható lesz mert ezután a teszt után én is szívesen kipörgetném:D Na akkor elkezdek ezért is reménykedni:) Egyébként nagyon jók a cikkek, grat.

Ace 2008.02.07. 19:48:00

Köszi szépen. Egyébként ha nem akarsz minden áron újat venni, akkor ajánlom figyelmedbe az eBay-t. Ott megnéztem neked, fent van. Egy honkongi csávó holmi 12 dolcsiért árulja, de legtöbben 47ért adják. Tudom, bonyolult ott vásárolni, de jobb mint arra várni, hogy megjelenjen Magyarországon.

FreePePe 2008.02.08. 19:21:30

Hát igen e-bay, csak az a baj, hogy nem értek hozzá:S Majd talán egyszer...

Blakerayne 2008.02.20. 16:48:20

576 kByte-on meg lehet rendelni csak !!!4795!!! Ft ért!

Nik:) 2008.03.26. 16:48:07

Még most sem tudja senki hogy hogy szerezhetném be a jackesst the game-t ?:) ha valaki tudja nagyon szépen köszönöm neki:)

Ace 2008.03.26. 18:24:54

www.576.hu/index.php?mod=product&product=35294
Egyébként a Google a te barátod. Mellesleg két kommentel feljebb írta Blakerayne ugyan ezt, csak nem linkelt. Amikor én vettem, még nem lehetett m.o.-on kapni, de te már gond nélkül megrendelheted innen.
Ennél többet már nem tudok segíteni.
süti beállítások módosítása